Mis on rehvitaastus?
Rehvitaastus on protsess, kus hoolikalt valitud ja kontrollitud kulunud rehvidele, mida nimetatakse „karkassideks“, antakse uus turvis. See protsess on nii keskkonnasõbralik kui ka kulutõhus, pikendades rehvide eluiga ja vähendades jäätmete hulka.
Veguma rehvitaastusprotsess
Vegumas spetsialiseerume külmvulkaniseerimise meetodile, mis on tuntud oma vastupidavuse ja täpsuse poolest. Siin on, kuidas tagame, et iga rehv vastaks meie rangetele kvaliteedistandarditele:
Esialgne kontroll
Iga karkass läbib põhjaliku kontrolli, et veenduda selle sobivuses taastamiseks.
Lihvimine ja silumine
Eemaldame rehvi vana turvise, valmistades selle ette uue paigaldamiseks.
Parandus ja liimimine
Kõik torkekohad parandatakse plaastritega, millele kantakse seejärel liimikiht kindla haarde tagamiseks.
Kahjustuste täitmine ja turvise ettevalmistamine
Kahjustused täidetakse ekstrudeeritud köieribaga, valmistades rehvi ette järgmiseks sammuks.
Turvise paigaldamine
Uus turvis kinnitatakse karkassile täppistöötlusega seadmete abil, et saavutada täpne sobivus.
Rehvi ettevalmistamine
Rehv paigutatakse spetsiaalsesse ümbrisesse, valmistamaks seda ette vulkaniseerimiseks.
Kummistamine
Rehv vulkaniseeritakse kambris, kus turvis kinnitub kindlalt karkassile.
Lõppkontroll
Iga rehv läbib lõppkontrolli, et veenduda selle vastavuses meie kõrgetele standarditele.
Rehvide protekteerimise hind
Rehvide protekteerimise hind, olenemata suurusest, margist ja turvise tüübist, on 155-185 EUR + käibemaks / tükk.
Miks valida taastatud rehvid?
Kulutõhusus
Taastatud rehvid võivad säästa kuni 50% uue rehvi maksumusest. Kvaliteetsed taastatud rehvid pakuvad suurepärast väärtust ja pikaajalist kokkuhoidu.
Keskkonnasõbralikkus
Rehvitaastus tarbib oluliselt vähem naftat kui uue rehvi tootmine, aidates säästa loodusressursse ja vähendades jäätmete hulka. See protsess vähendab ka prügimäele sattuvate rehvide arvu.
Usaldusväärsus ja ohutus
Taastatud rehvid on usaldusväärsed kõrgendatud nõuetega rakendustes, nagu lennukid, koolibussid ja päästeteenistuste sõidukid. Korraliku hoolduse korral on taastatud rehvid sama ohutud ja usaldusväärsed kui uued.
Fakte ja numbreid taastatud rehvide kohta
Kuni 3x:
Paljud suured autopargid taastavad oma rehve mitu korda, saades igast karkassist rohkem väärtust.
~44%:
Ligikaudu 44% kasutuses olevatest kommertsrehvidest on taastatud rehvid.
Kuni 90%:
Suured autopargid üle USA ja Kanada kasutavad regulaarselt taastatud rehve.
~15 miljonit:
Igal aastal toodetakse umbes 15 miljonit taastatud kommertsrehvi.
Säästetud 68 liitrit:
Iga taastatud rehv säästab ligikaudu 68 liitrit naftat võrreldes uue rehvi tootmisega.
635 000
tonni:
Taastamine aitab igal aastal kõrvale juhtida 635 000 tonni jäätmeid prügimägedelt.
Energiasäästlikkus:
Taastamise käigus kokku hoitud energia võib toita 29 000 kodu üheks tunniks.
500% pikem kasutusiga:
Premium-klassi rehvide ja taastamise kombinatsioon kestab oluliselt kauem kui madala hinnaga uued rehvid.
10% parem kütuseefektiivsus:
Kvaliteetsed taastatud rehvid pakuvad sageli paremat veeretakistust, aidates vähendada kütusekulusid.